[Graveyard voice] “It’s Lime time” [/Graveyard voice]

En dat was het ook een paar weken terug. Op 19/03 was het weer verzamelen geblazen voor het 2e deel van Pieter’s Lime Masterclass. We waren met z’n 4-en, allen met knikkende kniëen, want de vraag was of we de vorige keer wel goed opgelet hadden; nu moesten we het immers direct in de praktijk omzetten. Ok, ik kan moeilijk zeggen dat het voor mij de eerste keer was om een koppel aan te sturen, maar om dat nog eens onder het alziend kritisch oog van de Master himself te doen…tja, daar helpt weinig ervaring tegenop. Maar gedeelde smart is halve smart en gaandeweg kwamen we met z’n allen (Jan, Syra, Jamy) lekker los.

Pieter had voor de gelegenheid een fantastisch koppel laten overkomen vanuit het verre Noord-Holland, Ellen & Marco die zelf ook huwelijksfotografen zijn. Het boeiende aan deze zet was dat ze zowel afwisselden tussen “moeilijk doen” en lekker meewerken, ze kennen de klappen van de zweep immers. Ook vulden ze Pieters tips en aanwijzingen tijdens de shoot prima aan waardoor je eigenlijk van 3 door de wol geverfde leermeesters les kreeg.

Ik haalde het tijdens de bespreking van de vorige workshop al aan: met minder volk voor iets meer geld; deze workshop is de échte aanrader. Ik heb Pieter’s tips de vorige weken in de praktijk kunnen omzetten en ik geef je het op een briefje: ze werken 😉

sized__MG_9863a3_filtered

sized__MG_9808a

sized__MG_9894a

sized__MG_0025aBW

sized__MG_0009aBW

sized__MG_0087a1

sized__MG_0116b1

sized__MG_9998a

sized__MG_9964a

sized__MG_9953a

sized__MG_0036a

sized__MG_9932a

 

Is it a plane? Is it Megamindy?  Nope, it ’s a giant Bert!

sized__MG_9949a

 

Na het zien van zoveel talent droop Pieter af om de eendjes te fotograferen 🙂

sized__MG_0106a

 

Het was een sfeervolle, leerrijke en uiterst amusante dag. Ondanks mijn rinkelende GSM 😉  Thanks Pieter!!!

Ciao

JayJay

~ door Jef Janssens op april 15, 2009.

12 Reacties to “[Graveyard voice] “It’s Lime time” [/Graveyard voice]”

  1. Hier zitten enkele mooie plaatjes tussen Jef!

  2. Very nice!! 😀

  3. Een prachtige serie, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Mvg Jasmine

  4. Meesterwerken!!!
    Ik zou uit frustratie ook eendjes gaan fotograferen.

  5. ’t Is heel motiverend om te horen dat de uitleg van Pieter vruchten afwerpt. Ik had me ook willen inschrijven, maar het zal voor een volgende keer zijn. De foto’s die je toont zijn alvast heel goed.

  6. Knappe platen zenne !

  7. Toffe foto’s !!, ik mis enkel nog de romantiek tussen Pieter en de eendjes 🙂

  8. Zeer zeker mooie beelden!
    Ik herken er enkele van Pieters Blog maar kan niet zeggen welke beter zijn 😉
    Héél mooie serie en overtuigend gebracht. Dit vraagt uiteraard naar meer met een mooie zomer voor de boeg toch?

  9. Het zijn stuk voor stuk pareltjes 🙂
    xxx

  10. De vijfde foto is zoooooo mooi!
    😮
    x x x x x

  11. knap werk Jef & bedankt voor de lovende woorden 🙂

    Als je me nu wil excuseren, ik gan og wat eendjes shooten :p

  12. […] Jef Janssens’ shots (one of the participants) […]

Geef een reactie

 
