Free stuff, woehoe!

Op de site van Photoshop Lady kan je niet minder dan 100 linken aantreffen naar populaire Photoshop tutorials, die me op ’t eerste zicht allemaal free-of-charge zijn. Ik heb er al een aantal bekeken en er zitten heel wat interessante tussen. Misschien niet direct dagelijks bruikbaar, maar zulke tutorials bekijk ik eerder om me in de diverse technieken die erachter schuilen te bekwamen om ze dan elders in te zetten.

Je weze gewaarschuwd; eenmaal je begint ben je naar alle waarschijnlijkheid dááágen zoet 😉

photoshop-lady

Ook zéker interessant zijn de 220 tutorials waarnaar de mensen van Vandelay Design linken.

Dit beeld hierboven is een resultaat van een van deze links, namelijk die van PSDTUTS

Lijkt sterk op een ‘Het is jouw energie!’ beeld van Electrabel hé.

Over Electrabel gesproken; je zal je je waarschijnlijk ook al eens afgevraagd hebben wat er nu precies met al die kaarsjes is gebeurd. Waren het ‘computer animated flames’ of tóch stop-motion? Het antwoord hieronder in de video:

Vodpod videos no longer available.

En nóg een leuk stop-motion filmpje vind je deze week op de blog van Robbie Veldwijk!

Ciao

JayJay

~ door Jef Janssens op februari 15, 2009.

10 Reacties to “Free stuff, woehoe!”

  1. Ik kende de reclamespot niet, maar het is wel erg knap gemaakt. Mooie muziek ook.

    Ik ga de link naar die tutorials nog eens rustig bekijken, thanks!

  2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Electrabel spot eigenlijk ook gemist heb, maar miljaarde, het is wel de moeite.

    Bedankt trouwens voor die link naar al die tutorials!! Ik ga daar een tijdje zoet mee zijn 😀

  3. bedankt voor de link !

  4. Die van photoshop lady heb ik ook al ergens gezien en ja dat zijn allemaal coole dingen! Ga ik zeker nog eens vaker in neuzen puur om wat leuke dingen te maken!

  5. Had het making of filmpje nog niet gezien. Bedankt voor de link.
    Echt gekkenwerk maar wel een prachtig resultaat.

  6. Thanks…
    ……..voor de links

  7. 288.000 theelichtjes voor een spotje van 30 sec… ^^
    Te zot voor woorden!

  8. super , nog een beetje moeilijk voor mij maar ik ben aan het leren 😉
    xx

  9. Heel veel interessante posts! Thanks!!

  10. Dank je voor de goede tips

Geef een reactie

 
