Prince William Sound

The Prince William Sound, Valdez Alaska

Voila, weeral wat Wiki-linken erin en ik moet zelf de ganse uitleg niet doen 😉

Hoewel, de +30’ers zouden zich toch nog de ramp met de Exxon Valdez moeten herinneren in het jaar ’89. Ik zie de arme vogels, het verenkleed bedekt onder een dik pak smurrie en tal van zeezoogdieren die lagen te verhongeren nog zo voor me. Dat de natuur een enorme slagkracht heeft om zelfs rampen van die aard te overwinnen bewijzen de volgende beelden, hoewel ik ervan overtuigd blijf dat er grenzen aan alles zijn. Andere beelden van Valdez en Alaska vind je hierdaar en ginder  😉

Enjoy!

Nou, ik zweer het je: slapen dat ‘m doet, de godganse dag, maar vissen vangen, ho maar!

sized_IMG_1870b
Large format, click here.

De ploeg synchroonzwemmers oefende alvast voor de volgende olympische spelen.

sized_IMG_1860b
Large format, click here.

Geen zeehonden, maar zeeleeuwen:

sized_IMG_0629a
Large format, click here.

Johny was nog de enige die rookte, de anderen waren al gestopt sinds ’89.

sized_IMG_0418c
Large format, click here.

De ganse familie Orka

sized_IMG_0405b
Large format, click here.

sized_IMG_0391b
Large format, click here.

Wegens de verschrikkelijke drukte op ’t werk zullen jullie helaas nog even op je honger blijven zitten met het vervolg op Captain Flash.

Ciao

JayJay

~ door Jef Janssens op januari 16, 2009.

6 Reacties to “Prince William Sound”

  1. Mooie foto’s paps!
    X

  2. wow super!
    En dat landschap!Ö
    Echt prachtige foto’s
    En die zeehondjes zijn zo lief!:D

    Knufs x

  3. Echt prachtige foto’s! Die Orka’s vind ik heel erg gaaf!

  4. héél héél mooie foto’s amai !!!
    xxx

  5. Zalige foto’s! x

  6. Ik heb echt genoten van deze beelden, bedankt om deze te posten.
    Ik heb tussen deze beestjes (orka) nog gezeekayakt maar had toen nog gene spiegelreflex 🙂

Geef een reactie

 
