Mystery Girl

Een tijdje terug, ’t moet julie geweest zijn, nam ik deel aan de Adobe Summer School waar er een uiteenzetting werd gehouden over Lightroom 2.0. Zo’n ‘Summer School’ is best wel de moeite; stands met de nieuwste hebbedingen van diverse leveranciers (HP, Wacom, Eizo, Canon, ijsjes…) gecombineerd met voordrachten op een niveau dat én goed te volgen is én interessant genoeg om de aandacht vast te houden.

Niet dat ik nu veel werk met LR2.0 ondertussen hoor, daarvoor ben ik té verknocht aan PS 😉

 

Enter Mystery Girl

Sized_MG_8213a3_500

Eén van de standhouders -ik dacht Calumet maar ’t kan ook een ander zijn- had een model mee om de bezoekers de mogelijkheid te geven met hun flitsmateriaal te ‘spelen’. Deze jongedame was ter laatste instantie ingevallen voor iemand anders en had nog nooit als model voor de camera geposeerd. De naturel echter waarmee ze er stond en het gemak waarop ze van pose en blik veranderde…dat had ik nog nooit gezien bij een ‘beginner’.
Diep onder de indruk vroeg ik haar gegevens om af te spreken voor een mogelijk shoot.

De kloterij is dat ik die dus kwijt ben gespeeld 😦

I’m such an idiot!

Sized_MG_8208a1-500

Sized_MG_8202a1_500

Dus, als iémand me ergens een clue/hint kan geven, I’m all ears 😉

Ciao

JayJay

PS: blijkbaar zijn er momenteel wat problemen bij WordPress en is de bovenste foto niet zichtbaar.
Heb ‘m nog even hieronder hernomen in een zw/w omzetting:

Sized_MG_8213a3BW1_500

~ door Jef Janssens op november 3, 2008.

10 Reacties to “Mystery Girl”

  1. Jef,

    Het kan aan mijn pc/laptop liggen, maar de eerste foto doet er zeer lang over om te laden. Is dit een foto van 7000 gigabyte? 🙂 Of is ze inderdaad zo mooi dat hij het niet geladen krijgt…

    Joeri

  2. Het probleem zit bij Flickr op’t moment, maar ook WordPress heeft kuren 😦

  3. Mooie foto’s vs model.
    Wat zouden een paar seconden op één kosten voor “opsporing verzocht”? Dit is inderdaad naturel van de bovenste plank.
    A propos, ik kan de bovenste foto’s ( 4 ) wel bekijken, de rest niet.

  4. i love that last shot! beautiful! thanks for posting

  5. Hoe – is – dat – nu – mogelijk??? Het adres kwijt geraken van zulk een prachtmodel???

  6. De laatste foto is zooooo mooi veel beter als de kleur!

  7. ’t is echt een heel mooi zwartwitportret, haar ogen spreken nog meer dan in kleur…

  8. De laatste foto is de topper in deze reeks.

  9. knappe beelden

  10. voor mij ook de zw-versie !

Geef een reactie

 
