Breakdown

Sommigen onder jullie hadden het misschien reeds bij ons Julie gelezen, maar hét epicentrum van de fotograaf, onze zenuwknoop én kloppend hart van de retouching heeft het begeven. Nog geen half jaar na aankoop doet onze computer geen klop meer en dat maakt me bijzonder vies gezind omdat er nog een Kilimandjaro aan werk ligt.

“Kan je toch via je laptop verder werken en ons wekelijks blogmateriaal bezorgen?” hoor ik jullie al denken.

Probleem is dat ik een prima computer heb speciaal voor Photoshop uitgerust en harde schijven in RAID1 zodat ik van mening was dat me weinig kon overkomen; als er 1 van de schijven het zou begeven, staat alles nog op die andere. Maar daar ben je natuurlijk geen fluit mee als de complete computer in de frut draait 😦

Oh ja, externe harde schijven heb ik ook, maar die staan compleet vol met vanalles en nog wat zodat ik eigenlijk op’t moment niet meer aan m’n nieuw afgewerkt materiaal kan. Voor de trouwers die meekijken, geen nood jongens, het basismateriaal zit veilig op DVD hoor.

Als zoethouder toch nog eentje die de dans ontglipt is en op USB stick stond: een beeld van Aniëla en Koen, een van de koppels met de magische trouwdatum van 08/08/08. Een trouwshootje waar partner-in-crime Chris al ’t een en ’t ander van uit de doeken heeft gedaan.

Tot betere tijden dus!

Cheers

JJ

sized__MG_0304a4

~ door Jef Janssens op augustus 17, 2008.

2 Reacties to “Breakdown”

  1. Ik vind dit een hele mooie foto!!
    Xxxxx

  2. Prachtige foto. Hopelijk komt alles weer snel in orde.

Geef een reactie

 
