Daphne & Frederik, a sneak preview

Versleten werk!

Dat denk ik soms als de stramme spieren tegen het eind van een trouwdag niet meer mee willen. Of ligt het aan een totaal gebrek aan conditie;-)

 ’t Zal dat laatste wel zijn. In ieder geval trouwshoots zijn niet alleen stressy, maar ook nog eens fysiek veeleisend; ‘hollen’ van links naar rechts, door de knieën, op de hurken, trap op, trap af etc… Daarom ben ik ook altijd blij als we met 2 kunnen zijn, scheelt de helft in stijfheid achteraf 🙂

Afgelopen weekend mochten we Daphne & Frederik voor het ‘nageslacht’ bewaren. Het werd weer een heuglijke dag die ook voor ons plezierig was. Het weer dreigde echter roet in’t eten te gooien, maar al bij al viel het nog goed mee. De buitenshoot daarentegen die op de maandag gepland was viel écht en letterlijk in’t water. Maar we hebben er het beste van gemaakt en weer 2 fijne mensen en hun charmante familie leren kennen.

Hier volgen een paar lukrake previewkes, ciao!

sized__MG_0017a2

sized__MG_0032a1

sized__MG_8759a_vign2

sized__MG_0045a_1

sized__MG_0059a1zw

sized__MG_0126a3

~ door Jef Janssens op juli 25, 2008.

13 Reacties to “Daphne & Frederik, a sneak preview”

  1. Jef,

    Ik vind het fotograferen van de voorbereiding een van de leukste onderdelen van een huwelijk, maar mijn laatste twee ‘klanten’ wilden dit zelf niet…gemiste kans. Foto 2 draagt mijn voorkeur weg. Natuurlijke kleuren en spontane ‘pose’…Goeie reeks. By the way, hadden wij een ‘halvelingse’ afspraak op 5 augustus?

  2. Stijf, moe, regen … niets van gemerkt hoor 😉 Gewoon 2 toffe dagen fotoplezier in gezelschap van inderdaad “2 fijne mensen en hun charmante familie”.

    We wensen hen dan ook een lang en gelukkig leven samen 🙂

    Greetz,
    Chris.

  3. Weeral knap gedaan.
    Ik smelt bijna bij die guitige blik in de voorlaatste foto 🙂

  4. Leuke foto’s ! Vooral nummer 2 is super !

  5. Heel knap werk en de tweede is een echt pareltje.

  6. Die voorlaatste foto 🙂 Prachtig 🙂

  7. ja het weer de laatste dagen … en vandaag voorspellen ze dan supergoed !!
    echt knappe foto’s 🙂 en thnx voor je reactie op mijn blog ^^

    x

  8. De tweede foto vind ik echt mooi. Het geeft een beetje het gevoel van een oude foto vind ik.

  9. Mooie beelden.

    Je hebt gelijk fotografie kan zeer belastend zijn.
    Nu dat geld niet alleen voor trouwreportages hoor. Ik denk dat er heel veel vormen van fotografie fysiek zwaar kunnen zijn 🙂

  10. Hey Jef,

    Komaan kerel…Je laatste blogstuk is geleden van 25 juli. Je kan hier toch wel beter hé? Ik zou graag terug wat nieuw werk zien!

    Joeri

  11. Hey Joeri,

    Ook bloggers hebben recht op vakantie hé 🙂
    Straks komt er weer iets nieuw aan!

    Tot morgen!

  12. […] 19 juli mocht ik met Jef Janssens mee als “assistent” en “second shooter” voor de huwelijksreportage van […]

  13. toevallig op je blog terechtgekomen en blij te horen dat ik niet de enige ben die na een huwelijksreportage stramme spieren heeft. Die bovendijen! amaai!

Geef een reactie

 
